30 ml içmesi lazım emzirme sonrası ama iki saatte bir. Mesela öğlen 1de emdirdin yarım saat iki göğüs de sonra mama yapman lazım, 40 dk sonra yine emzirceksin ama mama vermek yok iki saatte bir 30 ml vermen lazım o doyduğunu bilmiyor çünkü ne kadar verirsen o kadar içer, istediği kadar diye birşey yok. benim bebeğim 2 aylık emzirme sonrası 60 ml veriyorum o da günde iki kere bazen bir kere . Daha çok küçük refleksi olmadığı için yorulur güvende hissetmek için de memede durmak ister bu çok normal