25 aylık bir oğlum var hareketli bir bebek gün içinde yoruluyor öglen uykularına yatırmayı başarabilirsem dikkati dağılmazsa çok rahat dalıyor 1 buçuk saat kadar uyuyor. Ama geceleri uykusunun geç saatlere sarktığını farkediyorum iki gündür öglen uykusunu bıraktım ama devam etmek istiyorum daha küçük diye akşam 9 10 gibi uyumaya başladı siz nasıl yapıyorsunuz ögle uykusu devam etmelimiyiz?