0263 Yakında işe başlayacağım bebegim küçücük ama maalesef şartlar bunu gerektiriyor. İş yerinde süt sağıp eve goturen var mı? Ne önerirsiniz? Araç gereç ne aldınız nasıl muhafaza edebiliyorsunuz eve götürene kadar arkadaşlar
GulAb 0263 çalıştığım yer yatılı kuruluş olduğu için buzdolabı vardı sadece süt sağma makinesi ve birkaç tane kavanoz götürurdum
asennaa Sağdığımda buzdolabına koyuyorum. Dönerken de buz akülerinin arasına koyup getiriyorum, hala soğuk oluyor, ki hemen hemen 1 saat sürüyor işten çıktıktan sonra varışım
0263 asennaa çok teşekkür ederim. Peki bebeğiniz diyelim sağdığınız süt biberonda tam bitmedi o tekrar dolaba koyuyor musunuz? Mama gibi bakteri vs üretir mi? Ben maması artınca vermiyorum anne sütü için de mi öyle yapmam doğru olur?
0263 asennaa ben şimdiden depolamak istiyorum biraz anne sütü ama bebeğim sık aralıklarla emiyor hiç arta kalan zamanda sağacak süt kalmiyor gibi geliyor göğüslerim de çok yumuşiyor. Sizce sütüm mü az yoksa ben emzirme bitse de sağmalı miyim acır diye çekiniyorum
asennaa 0263 yine de sağın, ben daha çok işe başladığımda sağabildim emmediği için. Şimdi hem emzirdiğiniz hem de sağımla daha az geldiği için az çıkacaktır, sütünüz az diye düşünüp endişelenmeyin