dunyamveben bugün tıp fakültesinde çocuk diş hekimine götürdüm pedodonti bölümüydü yani.baktı damaklarına ve dudak üstüne evet dudak bağı var dedi.Dislerin çıkış şekline göre takip edelim dedi.suan yapılacak birsey yok beslenmesine de etkisi olmadığı icin 1ay sonra kontrole çağırdı.disler çıkmaya başladıktan sonra duruma göre kesi yapılması gerekebilir dedi.yani böyle..