Selam kızlar,bebeğimde dudak bağı olduğunu yeni farkettim.çünkü beslenmesinde hiç sorun yaşamadım.Anne sütü artı ek gıda alıyor.kilosu 10,7kg.boyu 74cm erkek.çocuk cerrahına götürdüm devletteki ona yapacak bir şey yok dedi.bakmadı bile 🤷♀️internette KBB ve diş doktoru da bakıyor yazıyor ne yapmam lazım.henüz diş yok.basina gelen var mı?geç mi kaldım acaba kestirmeye?