40 günlük bebeğim var oğlum birinci sınıfa başladı ne yapacağımı şaşırdım hastalık getirmesin diye elletmiyoruz üstüne oğlum bugün biraz hapşırmaya başladı ayrı odalarda tutuyoruz ellerini sürekli yıkatıyorum çocukta tik oldu artık el yıkamak ikisi de canım kendimi çok kötü hissediyorum ne yapacağımı şaşırdım oturdum ağlıyorum psikolojim bozuldu