yamaniskom iki aylıkken kestirdik ilk. Bir de 6 aylıkti galiba. Tekrar bağ oluşmuş. Hemen poliklinikte kesti doktor. Kanama çok olmadı. Çok ağladı ama beslenmesine veya başka bir şeye engel bir durum yoktu. Anestezi olmadığı için kendine çabuk gelme gibi bir durum yok zaten kendindeydi