Merhaba, bebeğimde çoklu besin alerjisi var ve emzirdiğim için 2 aydır sıkı diyet uyguluyorum. Yasak ürünler: süt ürünleri, kuruyemiş, şeftali, havuç, bulgur, tropikal meyveler. Ama dün regl oldum doğumdan beri ilk defa. Dayanamıyorum, tatlı istiyorum diye ağlayacağım :( hiçbir şey bulamıyorum yiyim, içeyim. Süt ürünü olmasa kuruyemiş oluyor. Tatlı neler yiyebilirim arkadaşlar lütfen önerilere açığım çok mutsuzum