ozg666_ biraz sakin ol, panik yapma. Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah. Benimde uçuğum vardı ne kadar dikkat etsemde istemsizce bir şekilde temas oluyordu bebeğimle ( ya eliyle elliyor ya öpmek istiyor). Çok şükür bile olmadı. Kalbini ferah tut, sakınan göze çöp batar