Arkadaşlar merhaba oğlum 1yaş 1haftalık 4dişi çıktı arada anne diyor ama henüz baba demiyor yürümek istiyor duvardan tutup arabasından tutup sürüyor ayakta. Kilosu 8kilo boy en son 74du 9ayda çok hiperaktif çocuk dişten dolayı çok iştahsız oldu geçen hafta çok ateşlendi dişinden. Ama benim oğlum doğduğundan beri gaz sıkıntısı çekiyorum kabız olıyor günlük tuvalet yapıyor 2. 3defa ama yinede kalktığında hep ıkınıyor ağlıyo anlamıyorum ek gıda iyor çorbasını hep zeytinyağ ilik kullanıyorum ilaç falanda kullanmıyorum yan etkisi yapacak bişey yok ama neden bilmiyorum sadece raporlu mama kullanıyoruz kilosu düşük diye 6aydan beri doktor ağır bir mama dedi ama ben çok vermiyorum azaltın mamayı ama yinede kabız olıyor daha doğrusu gaz oluyor