atesarp pink00 tatildeydik orada aşı yok diye yapmadılar döndügümüzde 10.5 aylik olmustu yaptirmadim zaten 12.ayinda yapilacak diye
azranur3457 pink00 9.ayda zorunlu değildi bende evden çıkmıyorum diye yaptırmamıştım. Hem biraz daha büyüsün bünyesi bağışıklığı falan diye dün 1 yaşına girdi arar yine sağlık ocağı düşünüyorum bakalım