Deletedmom_182 bunun için bi zaman belirlemeyin 6 aydan sonra ne olacak mesela? Eski düzene dönünce fazlasıyla alacaksınız bunu ömür boyu alışkanlık edinmek gerekir ve bu bi zaman sonra zorda değil aslında hele vücuttaki değişimleri o kilo vermenin rahatlığını gördükten sonra.. bende 1 aydır diyet yapıyorum yani sağlıklı besleniyorum diyetisyen eşliğinde ve 1 ayda 64 kilodan 58 e düştüm üstelik 4,5 kilo yağdan verdim 1,5 ödem hatta spor yaptığım içinde 300 gr da kastan almışım kastan almakta kilo verilmiş olarak sayılıyor. Diyetisyenim tebrik etti çok çok iyi bi sonuç olduğunu söyledi vücudumdaki farkı örnek olarak vermek gerekirse giydiğimde çok sıktığı için düğmesinin koptuğu pantolonum 😄 şimdi bol geliyor o kadar mutlu oluyorum ki size motivasyon olsun diye bunları yazıyorum. Gün içinde yediklerimse şöyle sabah 8 de kalkıyorum iki bardak sıcağa yakın ılık su içiyorum diyetisyen bi tatlı kaşığı sirkeyle demişti ama sirkeyi asla içemem. Kahvaltı 11 de yapıyorum. 2 adet haşlanmış yumurta 1 adet yazmıştı beni kesmediği için 2 adet yiyorum yağda yenicekse yumurta başına bi tatlı kaşığı zeytinyağı ile yapıyorum 2 adet kuru kayısı 2 tane ceviz bi salatalık ve kibrit kutusu büyüklüğünde peynir 1 yada 2 adet buğday ekmeği bana 1 tane yetiyor halbuki eskiden yarım ekmek yerdim kahvaltıda ne kadar gereksizmiş😃 ara öğün,bi adet meyve yada 15 adet çiğ badem yazmış ama gerek duymuyorum acıkmıyorum asla sadece keyfine bi kahve içiyorum kahvede olur demişti akşam yemeği en geç 7 ye kadar mecbur o saatte yiyoruz eşim o saatte geliyor. Haftada 2 gün sebze yemeklerinden 3 gün baklagillerden 2 günse protein olacak şekilde yanlarına çorba, yoğurt ,salata bol bol zaten bi dilim ekmek ama ben gerek duymuyorum akşam ekmek hiç yemem gayette doyarım birde bulgur pilavı varsa 3 yemek kaşığı yada makarna varsa oda 3 yemek kaşığı yemekten sonrada bi meyve yada çay içiyosan yanına 15 adet çiğ badem kuru üzüm yada çiğ fındık yatmadan 3 saat önce yeme işinin tamamen kesmen lazım günde 2,5-3 litre su ve spor ben gece yapıyorum sporu haftada 5 gün yaparım aralarda 2 gün dinlenme ve sadece 37 günde, bi kere gün tabağı, 2 sütlü çikolata 2 kere magnolya 1 kerede sütlaç yedim. daha ne olsun ama yinede verdim hiçte zorlanmadım beni en çok zorlayan şey akşam çayın yanında yiyemediğim çekirdekler cipsler tatlılar o zorluyodu ama şimdi zorlanmıyorum haftada bir kez dizimin olduğu gün çay içiyorum çiğ badem,tadımın kuruyemiş barlarından tatlı niyetine birde biraz ülkerin altınbaş tahıllı cips gibi fırınlanmış bi atıştırmalığı var çokta lezzetli bunları yiyorum. Umarım seni motive etmiştir ve inşallah istediğin kiloya ulaşıp sağlıklı beslenme alışkanlığını bir ömür sürdürebilirsin bende dahil amin.. ☺️😇🥳