uykusuzanne993_ sabahları 7-7:30 gibi uyanıyoruz. Bugün 11′:30′da yatıp 1′de kalktı ne hikmetse.😂 Şimdi tekrar sallamayı deniyorum, uyur mu bilmem. Uyku düzeninden ziyade insan günü nasıl geçireceğini de şaşırıyor. Sabah sohbet ede ede kahvaltı yapıyorum. Memeye çok düşkün sürekli emiyor zaten. Kollarımda karın üstü tutuyorum, epey bir camdan dışarı izliyor. Huysuzlanıyor birkaç tur evi gezdiriyor.😂 Sonra uyutmaya çalışıyorum, ortalama şuan iki uyku arası 3-4 saat uyanık kalıyor gibi. Doğru mu ya da yeterli mi ayına göre acaba onu bilemiyorum