Kızım 9 ay 15 günlük ancak ba-ba, de-de, ma-ma gibi hecelemeleri hiç yapmadı. Bay bay yapmaya çalışıyor. Alkış yapmaya çalışıyor ama başka hiç bişey yok. Gelişimi ile ilgili gerilik söz konusu mudur sizce? Bizim gibi olup sonrada açılan var mı anneler?