Ayseee60 emzirme sürecinde kullandığım birçok ilaçta hamile ve emzirenler kullanmasın yazıyor. Doktor yazdıysa ihtiyacınız varsa kullanın.
Eşim hekim, bende bu sıralar psikolok ihtiyacı duyuyorum uyku problemim var geceleri uyuyamıyorum 1 aydır, haliyle günlerim berbat geçiyor depresyondayım, muhtemelen gitsem bana da antidepresan yazacak.
Emzirdigim için bu tarz ilaçları kullandırmak istemedi eşim yan etki olarak zararları çok olduğu için, yan etkisi 1.kuşak uyku getiren Avil isimli ilac almış, enfeksiyon kaynaklı akıntılari kesmek asıl amacı. Onu kullandım 2 defa ama onda da emzirmeye uyguna değil yazıyor. Emzirmeyi bırakmak ıstiyorum ilaç kullandığım için 😔 19 aylık kızım.