ikizlerzm Kızlarım 1 yaşında. El ayak hast yakalandılar. Huzursuzluk yok ama 4. Gün olmasına rağmeb hala yayılıyor ve su topluyor. Krem verdi dr ama sanki onu kullandıkça daha çok yayıluyor. Demeyimli anneler yardımcı olabilir mi? Ne yapmslı, ne yapmamalı?
htchtccc ikizlerzm krem ne kremi verdi ki herhangi bir tedavisi yok kaşıntı içim krem vermiştir muhtemelen bir reçeteyi okuyun yan etki yapıyor olabilir
Aleynaslan96 Bizde atlattık doktorumuz her hangi bir tedavisi yok demişti bağışıklığını yükseltmek için takviye vermişti benim bebeğimin vücudunda az oldu ama ağız çevresi ve ağzının içinde çok yoğundu ağzının içindeki yaralar için sprey vermişti biz çok zor atlattık çok huysuzdu sürekli ağlıyordu hiçbirşey yemiyordu ve uyuyamıyordu sizleere de çok geçmiş olsun