dertlikaval umyhl kullanabilirsin içine serum fizyolojik koy 5 dakika falan versen yeter ağızlık takma biraz mesafeden üflesin ağzına burnuna
asyael dertlikaval yardıma ihtiyacım var. Nebulizatör aldım ben de gece uyurken kullansam sırtına pat pat yapmaua gerek olur mu? Yoksa kendisi atar mı? Geceleri burnu tıkanıyor.
dertlikaval gg3848 bence evde durmalı nexsus marka uygun kullanışlı bebeğin öksürdüğünde tıkandığında geip gibi serum fizyolojik allah korusun çok ağır olursa ilaç veriyor içine koyup bebeğe hava veriyorsun
umyhl dertlikaval kızımın burnu tıkalı hergün serum fizyolojik ile açıyorum fakat balgamı da var nebulizatörü onun için kullanmayı düşünüyorum
Maran-21 asyael bi yerde okumuştum doktoru demişti uyurken vermeyin bi etkis olmuyormuş diye bende uyurken sadece verebiliyordum ona bile uyanıp ağlıyordu verme diye