Marsila ben Agumentin de kullandım Klamoks da kullandım hala da emziriyorum 19 aylık kızım. Sinüzit var bende enfeksiyon kapinca 2 ayda dirensem baş ağrısına, antibiyotik almadan geçmiyor maalesef hayatımdaki intihamamlardan birisi Sinüzit ağrısı.
Antibiyotik kullanmam kızımda herhangi bi yan etki oluşturmadi ama keşke hiç ihtiyacım olmasaydı geçmişte de.