eozlem Belki 1 haftadır hastayız. Düzenli buhar veriyorum. Burnunu temizliyorum ama bugün sanki daha çok öksürüyor gibi. Ateşi yok, aşırı neşeli ama çok balgam var. Ekstra yapabileceğim bir şey var mı?
dertlikaval eozlem bol bol emiyor ise emzirin zaten geri kalanını yapmışsınız geçmiş olsun bir de uyuduğu yatapın başına yrım sığan içine de 5 tane karanfil batırın rahat uyur