Nissy annevebebegiii__ Paris hayallerime girdiğinde sadece altı yaşındaydım. Yerleşmedim ama gittim, gördüm, gezdim. Yetti. 🤩
MiracAlpinveUmutunAnnesi annevebebegiii__ Valla masallar ülkesi ya. Hersey toz pembe ne güzel. Bukadar baş ağrısı yaşamayız.
Ogulluana annevebebegiii__ mümkünse insanın az olduğu yerler Alaska gibi ya da Sibirya’nın kuzey tarafları 😂
Kizilciksurubu annevebebegiii__ Daha önce 1 sene Fransa’da yaşadığım için gönlüm oraya kayıyor. Keşke bu soruya kendi ülkemden başka bir ülkede yaşamak istemiyorum diye net cevap verebilseydim ama maalesef her geçen gün aksini ispatlıyor…
yagmurkokusu_ Finlandiya ve Belarus hayallerimdeki ülkeler yaşarkende gezip görmek istediğim ülkeler , Güney Koreyi de merak ediyorum en çok sakura zamanında gidip görmek istiyorum.