sevilcn Merhaba
Kendimde var çoğu bebekte oluyormuş benim çocuklukta fark ettiler ama. Gayet normal hayatım hatta doğumum bile normal olacaktı olmadı ben dayanamadım arada kontrole gidiyorum yılda bir o da doktor çağırmıyor ben tedbir amaçlı herhangi bir etkisi olmuyor canınızı sıkmayın 26 yaşıma kadar hiç sorun yaşmadkm sadece çocukken aşırı koşunca nefesim kesiliyordu öyle girmiştik doktora