İyi akşamlar anneler. 40 günlük Bi kızım var. Son zamanlarda başının çok sıcak olduğunu farlettim. Ateşi yok makattan kol altından alından her yerinden bakıyorum. Keyifsizliği huzursuzluğu da yok ama başı çok sıcak normal mi acaba. Kontrolüm üze daha var gidince sorucam