Bebeğim 8 aylık olmak üzere 4 gün önce düştü biraz yüksekti düştüğü yer ama çok şükür bi sıkıntı olmadı hemen 5 dakika içinde acildeydik 6 saat gözlem altında kaldık elhamdülillah bi sıkıntısı yok ama yinede için içimi yemiyor değil çünkü tomografi vs çekinmedik küçük olduğu için . Çocuk doktoruna gitsem danışsam acaba çekerler mi bilginiz var mı