mybabyyyy 2 çeşit merkezi sistem var eğer tüm apartmanı aynı ölçüde yakıyorlarsa her daire aynı ücreti ödüyor önceden belirlenen, eğer payölçer varsa herkes yaktığı kadarını ödüyor. Apartmana gelen toplu faturayı herkesin yaktığı kadarına bölüştürüyorlar.
Payölçer doğalgazdan daha uygun oluyor. Diğeri biz mesela yaz kış aynı parayı ödüyoruz daha fazla ödemiş oluyoruz yani. Ama bütün kış da ev hamam gibi oluyor kısa kolluyla geziyoruz. Değişiyo yani sorup öğrenmeniz lazım