pskmerve 4.5 ay oldu doğum yapalı. Hala dikiş yerim açıyor ve etrafı uyusuk. Dokununca hissetmiyorum. Eski Haline doncek mi? Hep böyle acı oluyor mu çocuk tekmeleyınce bile açıyor
zeynepdemrci pskmerve aboı geçmiyor mu yahu. Benimde 28 gün oldu uyuşuk şiş şimdi okuyunca üzüldüm :(((
leylannpembemontu pskmerve 6 ay oldu hala aynı ama kötü bi uyuşukluk yani elleyince ağrıyor mu bi tuhaf anlatamadım 🫣😀
eyberenimo İlk sezeryanim 5sene önce oldu his hiç gelmedi bir daha o bölgede 22 gün öncede kızım oldu ağrı hissetmiyorum belkide his yoktu diye
nutellaa_ pskmerve evet acıyor değişik bir his ya yanlışlıkla ani hareketle bir şey deyince çok acıyor