Merhabalar. Bebegimin bu zamana kadar hic duzenli uykusu yoktu son zamanlarda uyuyor ama şoyle ki buda kötü oldu. Uyku aralıkları 3er saat bazen 4 saate kadar cikardigida oluyor eger bir yerdeysek felan. Gece 11 - 12den once yatmiyor boyle oluncada sabah 9 yada 9.30 gibi gune basliyoruz. Ilk uykusu 12.30da oluyor bazen 40dk yapiyor bazen 1.5 saat . Sonra ikinci uykuyu 5.30 gibi yapmak istiyor mecburen sonra 7de kalkiyor. Ve gece uykusu aksıyor boyle oluncada. 2.uykuyu yaptirmasam bir gun bekletsem erken uyusa dengeyi kursak diyorum ama imkanı yok duramaz o kadar saat 2den 9a kadar. Sabah erken uyandirsam oyle duzene soksam diyorum bu sefer kendi uyanmadigi icin krize giriyor. Napicam bilmiyorum. Kötü mu sizce duzenimiz ?