Hanımlar merhaba bebeğim 9 aylık oldu 6.aydan beri ek gıda veriyorum ama çok az yiyor çoğu şeyi çöpe atıyorum maalesef hep emmek istiyor. 3-4 saat aç bile kalsa yemek istemiyor hemen memeye uzanıyor. Gece uykusunu da çok etkiliyo saat başı uyanıp emmek istiyor. Ben artık sadece sütle doymadigini düşünüyorum endişeleniyorum ama aç olsa da yer sanırım kafam karışık. Sizler bu durumda ne yaptınız tecrübeli annelerden yardım bekliyorum