Herkese merhaba kızlar. Bebeğim 7 ay 10 günlük MaşaAllah bir yaşına ladar yememesi gerekenler haricinde her şeyi yiyor. Ek gıdaya basladigimizdan beri asla tamamen pürüzsüz yapmadim illa biraz da olsa taneli bıraktım yediklerini. Eline verdigim salatalık havuç bebek keki vs yiyor ama özellikle ufalanan seyleri yerken ufalayip atıyor. Benim asıl sorum şu bu sekilde kek gibi omlet gibi seyleri nasıl vericez nasıl yediricez? Yani onlarida kaşıkla devam mi yoksa elimizle falan mi vericez. Lutfen yargılamayın gerçekten bilmedigimden soruyorum. Cevaplayanlar için teşekkürler simdiden🤗