tekbasimabakiyorum
Sadece yandaşların değil muhaliflerinde gözleri kör artık. Görüyoruz, duyuyoruz, farkındayız ama tepki göstermemelerine o kadar alıştık ki zaten bir istifa beklemiyoruz hatta aklanma, yarın bir gün malum insanlarla çektirilmiş bir fotoğrafın ortaya çıkacağını falan bekliyoruz. Uyuşturulduk. Yandaşların at gözlükleri var görmek istemiyorlar ama muhaliflerde farkında olmalarına rağmen nasılsa alıştık, bir şey olmayacak diyor. Bizlerin gözünüde bu şekilde kör ettiler maalesef. Anormal şeyleri normal olarak empoze ettiler. Kadın cinayetlerine, hayvan vahşetlerine, bebek katillerine şaşırmayacak duruma geldik. Sadece bir ayda Narin, kafası kesilen genç kızlar, hayvan vahşeti, bebek katilleri skandallarını gördük. Dünya üzerinde veya Avrupa’da bir ülkede olsaydı eğer halk sokaklara çoktan dökülmüştü, yetkililer istifasını vermişti, hükümet düşmüştü. Bizde hiç birisi olmadı. Alıştırıldık. Üzüldüğümüzle kalmaya alıştırıldık. Çok yazık.