Prenses-annesi1 Oğlum 6 aylık sünnet yaptırmak istiyoruz.benim aklımda hiç yoktu eşim aklıma soktu aslında 🙃 ben biraz daha büyüyünce yaptırırız diye düşünüyordum kararsızım hala erken olsa daha mı iyi olur sizce ?
Fasi Prenses-annesi1 6 aylıkken yaptırdim eşimi ikna etmeye çok uğraştım ama keşke 4 aylıkken yaptırsaymışım bebeğim hareketlenmeden
Akkuzum Prenses-annesi1 5 aylıkken yaptırdık 1 hafta içinde iyileşti. Sadece ilk gün birkaç saat zorlu geçti ağladı ama sonrasında hiçbir şey olmamış gibi rahattı. İyi ki yaptırmışım diyorum
mybabyberatiko Prenses-annesi1 27 aylık oğlum keşke küçükken yaptırsaydık benim de eşim istemedi ama bence küçükken yaptırmak en güzeli
Storymoon Prenses-annesi1 9 aylıkken yaptırdım hiç sorun olmadı 3 güne geçti ilk gün anesteziden sonra ağrı oldu diger günler hiç agrı yoktu yaptırın bencee
Prenses-annesi1 Fasi bizde tam tersi eşim beni ikna etmeye çalışıyor 🤭 6 aylık oğlumda zor mu geçti sizin için
Prenses-annesi1 mybabyberatiko bilmiyorum ya çok kararsızım hala cumaya randevu aldık doktora göre belirlicem bende kararımı
aslananne27 Prenses-annesi1 bana göre 5 yaş 🤭 çocuk farkına varıyor bi yeri ağrısa söyler bebekken napacagini bilemiyor insan arkadaşım öyle daha küçükken yaptırdı bin pişman oldular iltihap kaptı bebek sürekli ağlıyor du ağrısı olduğu için benim oğlum 2 yaşında 5 yaşına gelince inşallah sunnet ettirecem 🥹
Prenses-annesi1 aslananne27 bende büyükken olsun diyodumda bilmiyorum ya kafam çok karışık doktorla görüşüp karar vericem artık
farelikoyunkavalcisi Prenses-annesi1 bence hareketlenmeden yapılmalı ilk 4 ay en güzeli gibi ama şu an tam hareketlenmediyse bir an önce yaptırın diğer türlü ilinize de zor olacak
Prenses-annesi1 farelikoyunkavalcisi hareketli oğlum 4 aylık dönmeye başladı zaten oyun oynasın diye yatırıyorum hemen yüzüstü dönüyo öyle yapıcak canı tanımak diyede korkuyorum
Storymoon Prenses-annesi1 lokal anestezi sadece sünnet bölgesi uyuşturuldu oyun oynarken sünnet oldu çok rahattı
Bayancorek Prenses-annesi1 10 günlükken yaptırdım , hareketlenince zor olur dedik iyi ki yaptırmışım. 2 yaşından sonra önermiyor doktorlar bir araştırın isterseniz çok etkileniyorlar.
Prenses-annesi1 Bayancorek bizim burdaki doktorlarda genelde 2 yaşından sonrasını öneriyolar onun için başka bi ilde yaptırmayı düşünüyoruz
aslananne27 Prenses-annesi1 bana göre büyükken olması ne bilim sunnet kiyafetleri giyip hatıra fotoğrafı çektirmek istiyorum ailecek . Dediğim gibi arkadaşım bebekken yaptırdı pişman oldular iltihap kaptı bebek çok zorlandı yavrum anne öyle yıprandı zor geçirdiler bana sakın şimdi yapma dedi büyüsün aklı ersin acelesi ne sunnetin diyor biz erken yaptık pişmanım diyor 😂😂
yasminmomy Prenses-annesi1 ilk oğlumu 3 aylıktı yaptırdım ıkıncısı de 3 aylık olduğu zaman yaptırıcam nasipse hemen iyileşiyor nasıl geçti anlamıyorsun ilk gün zor sadece