7 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum emziriyorum adetim 1 ayda 2 kez geliyodu doktora gittim muayane oldum hiç bı sıkıntı yok hapı kullan 2 3 ay daha olmadı hapı değiştiririz dedi doktor. Gece ay 15 inde gormustum bu ay gelmedi gebelik testi yaptım çıkmadı ama hala korkuyorum hap kullanirken hamile kalinma ihtimali varmi