busragunesm Kızlar kızım 1 ay sonra bir yaşına girecek . Aramızda kutlama yapacağız. Kendim süsleme yapacağım . Hediyelik ne yaptırsak diye düşünüyorum çikolata bile yaptırmamıştım doğumunda önerilnizi bekliyorum , fotoğraflı olursa çok sevinirim
CaninannesiCemre busragunesm Merhabalar:) bizimki böyle idi 🤗ben de 2 yaş arayışındayım..sağlıkla büyüsün bebişiniz🌸
CaninannesiCemre busragunesm Çok teşekkür ederim 🙏🏼 🌸 Oğlumun her şeyini o yazan sayfada yaptırdım , yenidoğan zamanında falanda hediyeliklerini de.. memnun kaldım ben..isterseniz siz de bakabilirsiniz Instagramdan🙏🏼🌸
aslaninannesiiii Merhaba bende son donemin trendi olan epoksi anahtarlik ve magnet yapiyorum instagram sayfama bakabilirsiniz “epoksi.mam”