Deletedmom_220 seymosmiran Dr önerisi almalısın. Cünkü bebeğinin kilosuna ve doğum şekline göre mama öneriyor
derinsmayko seymosmiran hipp güzel kilo aldırıyor fakat biraz kabızlık yapabilir ben her mamayı denemiş biri olarak söylüyorum 😌
ilay-mom Mamaların hepsi aynı, her bebeğe yaramıyor sadece iyi geleni bulmanız lazım yani kabız gaz yapmayanı. Ben hipp combiotic veriyorum cok memnunum
derinsmayko seymosmiran ben aptamilden çok memnun kalmadım sma kullandım çok gaz yaptı yedikten sonra hep birazını kustu ama güzel kilo aldı, hipp en çok kiloyu o aldırdı ama kabız oldu çocuk Bebelac içiyor şimdi
yavuzmomm Kızlar bana da söyleyin Aptamil prematüre olanlar için kullandık o bitti prosneyo aldım ama gaz yapıyo çok ağlıyor ne alayım 1 ay 4 günlük
_enharemininannesi yavuzmomm benim oğlumda prematüre doğdu aptamil prometil kullandım sonra aptamilin prosneyo kullandım aşırı gaz kötü kokulu hemde dışkısıda öyleydi yeşil ve kokulu daha sonra sma comfort a geçtim bebem rahatladı diyebilirm diğer mamalara oranla mama şişirmiyor aptamil gibi normal oranda kilo alımı var diyebilirm
mucizemm94 Sma aptamil denedim kabızlık oldu en son Bebelac Gold geçtim her gün yapıyor tuvaletini memnunum
aselhilal849_ suheyla92 evet ben de onun için almıştım ama bebeğim midesini bulandırınca baktim ki hem tadı hem kokusu kötü
suheyla92 aselhilal849_ hicbi mamanin tadi bize güzel gelmez malesef hepsi leş gibi kokulari da öyle 😅 ictikten sonra gegirince bile ck kotu kokuyor of ne icirdin bu cocuga diyor eşim 😂