umayadagrl Merhaba arkadaşlar 5.5 aylık doktor önerisiyle ek gıdaya başladık daha 2. Sebzemizdeyiz sebzelere zeytinyağı koymama rağmen kabız oluyor ve çok huysuz ne yapmalıyım ne yapsam geçer