ebruylmzyzk Arkadaşlar ev alırsak oturma odası na L koltuk düşndüm sizce nasıl memnun musunuz? Yoksa koltuk takımı mı daha iyi gelen giden yatmaya mı iyi olur.
1babyannesi ebruylmzyzk L koltuk öneririm dekoru ve yer kaplama alanından tasarruf etmiş olursunuz benim koltuk takımım var kocaman geliyor gözüme ilk işim satıp L model almak olucak
One-life ebruylmzyzk eğer ekstra bi salonun varsa olur oturma odası l seviyorum ben modern ve güzel duruyo. Ama tek oturma odasıysa kullanışsız olur. Kalabalık misafir için pek uygun değil
Bcglcn ebruylmzyzk L koltuk vardı şimdi taşınıyorum değiştirdim mobilyaları kesinlikle koltuk takımı l koltuk çok kullanışsız misafir gelince tesbih gibi diziliyor kimse rahat edemiyor
NatashaRomanoff ebruylmzyzk bende oturma odam L koltuk. Misafirimi salonda ağırlıyorum orası koltuk takımı. L koltuğum açılıyor yatak oluyor 4 kişiyi yatırabiliyorum. Ortaya alana yere çocuk varsa onlara yorganları serip yatak yapıyorum bitti gitti. Haftalık yatılı misafirim bile oldu kimse rahat edemediğini hissettirmedi bana.
yagmurkokusu_ ebruylmzyzk bizim l ama baya büyük buzdolabımın altı açılmıyor normal koltuk takımını değiştirdik bunu aldık eşim beğendi diye küçük alacaksan olur yanına da puf tarzı berjer koyarsın çok güzel oluyor.
elbay53 Günlük oda ve salon ayrı ayrı varsa L koltuk rahat oluyor..Haricinde kesinlikle koltuk takımı..misafir gelince tespih gibi diziliyo insanlar L koltuğa hem rahat olmuyo hem de hoş olmuyo
nnidua ebruylmzyzk benim salonum ve oturma odam var salon da zaten koltuk takımı var oturma odasında L koltuk bence daha kullanışlı sağlı sollu uzanıyoruz eşimle 😆😆