Selam kızlar, bebeğim 1,5 aylık. 657ye tabi memurum. Doğum izni yıllık izin vs bitiminde bebeğim 5 aylık olacak. Bebeğime kendim bakmayı istiyorum ama çalışmaya alışık olduğum için evde çok sıkılıyorum depresyona girdim resmen. Eşimin eve gelmesi için hafta içi saatleri sayıyorum. Kayınvalidem işe döndüğümde bebeğime bakabileceğini söyledi. Bebeği küçükken işe dönen var mı? Zorlandınız mı?