Ezgecm Doğum yapalı 34 gün oldu kanamam çok az kahve rengi leke şeklinde geliyor bazen o bile gelmiyordu. 2-3 gündür mukus şeklinde bordo ve kırmızılıklar olan parça gibi bişey geliyor günde 1 defa başına gelen var mı acaba ?
ZeydsMom Ezgecm evet benim doktorum fitil vermisti onunla ne var ne yok hepsi temizlendi. Sezaryen olunca kanama daha az oluyormus bazen icerisinin temizlenmesi falan
nur1824 Ezgecm oluyor oluyor. Ben sezeryan olduğumda hiç kanamam olmadı 20 gün sonra bir başladı bir hafta sürdü sonra kesildi 15 gün sonra 1 hafta da ağır kanamam oldu ama şuan düzene girdi şükürler olsun. Doğumdan sonra eskisi gibi ağrım da kanamam da olmuyor ama sizde de öyle mi kızlar?
dreamila Benım de bırkac gun gelmedi sonra bır geldı paçalarımdan aktı korktum çok ama bırsey olmadı kesıldı