Aranızda lohusa depresyonu yaşayan var mı destek alan. Bebeğim doğalı dört ay oldu hala tam olarak toparlayabilmiş değilim kendimi huzursuz mutsuz hissediyorum ,ilk günlerdeki kadar kötü değilim ama bu süreci yaşayan atlatan var mı nasıl atlattı yardımcı olabilir mi?