Deletedmom_206 Uykusuzhergeceeee Bilemedim hep 1i istiyordu. Bugün pisti istiyorum dedi. İkisini birden de alamam. Seçemedim ya. Bana da 2 daha iyi gibi geldi ama kapısı filan açılıyor diye otobüsü de seviyor
Uykusuzhergeceeee Deletedmom_206 Yani en son çocuğunuza ikisi arasında bir seçim yapması gerektiğini söyleyip sorun bakalım onun istediğini alacaksanız onun fikri önemli 😊 ikisi de güzel oyalayıcı oyuncaklar