18 mart 2024 tarihinde ÖZEL MEDİKENT LÜLEBURGAZ hastanesinde saat 9′da doğum yaptım. Bebeğim yanıma getirildi 15 dakika sonra tekrar solunum sıkıntısı var diye medikent hastanesinde küveze konuldu. Oradaki çocuk doktoru ciger filmi çekip bizi ÖZEL REYAP ÇORLU hastanesine sevk etmesi gerektiğini söyledi ve bebeğim oraya sevk oldu. Sevk olduğumuz gün Fırat Sarı bize korkulacak bir şey yok bebeğiniz entübe değil 3 5 güne toparlar dedi ve biz 19 mart 2024 tarihinde bebeğimizi görmeye gittiğimizde bebeğimin solunumu normale dönmüştü ve hemşireye değerleri sorduğumda şuanda normal dedi ancak biz bebeği teslim aldığımızda bebeğim sarılık olmuştu.
28 mart 2024 tarihinde ÖZEL REYAP ÇORLU HASTANESİNDE YENİ DOĞAN YOĞUN BAKIM DAN çıkışımız yapıldı.