durubabyyy Kızlar merhaba. 3 aylık oldu bebeğim fakat nerdeyse doğduğundan beri geçmeyen piştiği var artık açık yara haline geldi. Bu durumda olan var mı ? Siz ne ile çözüm buldunuz
bisenakillisinzaten durubabyyy doğduğundan beri geçmiyorsa genelde alerji diyorlar süt ve süt ürünleri yumurta gibi besinleri çok sık tüketiyor musunuz