sevcan12 4 aylık kızım var önünü çevirerek kucağa aldığımızda yada normal kucağa aldigimizda başını yere egiyor sürekli normal mi
Hiilyuss sevcan12 kafayı yaslamak istemediği için yapıyorlar sanırım 3 aylık biz de aynıyız başı kopacak sanıyorum 😂😂😂
akyztgce sevcan12 benim kızda 4ay 26gunluk aynısı o kafası yerde ne arıyorsa artık 🤣 ama normal diğer kızımda böyleydi
mom42x akyztgce ilginisi çeken biseyler vardir diyorum ben 😂 sağlıcakla büyüsünler çocuklarıniz inşallah hanimlar 🤗 allhim esirgesin bütün çocukları
sevcan12 akyztgce herseyden suphelenir olduk artık ilk çocuk olunca acaba normal mi Bi tetekleniyor insan 😀
sevcan12 mom42x hali var yerde bazen tutuyorum başını egdirerek yada bende onunla eğerek bakıyorum ne var yerde diye😀
mutlubibekleyis sevcan12 evet kendi ayaklarına ve ayaklarıma bakıyormuş meğer sonradan farkettim ben de, endişelenme isteyince kaldıracak