biriki ikizlerinizi aynı odada mı yatırıyorsunuz öyleyse uyandırıyorlar mı birbirlerini benimde ikizlerim var önce aynı odada kalıyorduk hepimiz sonra biri gece sürekli uyanıp ağladığı için ayırdık birinde babası birinde ben kalıyoruz şuan 8 aylıklar ve hala biri geceleri sürekli uyanıyor nasıl bir yol izlemeliyim fikir verir misiniz