Nurcaseyler doktorun size net bilgi vermesi gerekirdi. Kendinizi suçlayacak bi şeyiniz yok. Doktor söylemese kim nerden bilsin yani. Annelik maalesef böyle bi şey. Her konuda kendinizi suçlayabiliyorsunuz. Kaka yaptığını farketmeden altı bi süre kakalı kalmış ondan pişik oldu keşke koklasaydım poposunu sık sık, lokmayı biraz büyük verdim boğazına kaçtı benim yüzümden… gibi gibi. Bunun sonu yok. Hiçbir sorumluluk almayan insan hata yapmaz. Siz de müsterih olun bunları kafanıza taktığınıza göre iyi bir annesiniz ☺️ Allah on izniyle de bir şey olmaz 🙏🏻