Merhaba Anneler evlendik ve ilk gece çok afedersiniz kan yok denecek kadar az geldi bana kadın doğum doktoru doğum zamanı belki yırtılabilir ve kanama o zaman olur dedi bebeğim doğdu ama sezeryan ile oldu normal doğum olmadı tekrardan gitmek de istemedim kadın doğuma böyle bir durum yaşayan oldu mu zar sanırım geride ve esnek olduğu için kanama olmaz demişti doktor