Prenses-annesi1 Oğlum 6 aylık sünnet yaptırmak istiyoruz.Babaeski devlet hastanesini öneriyo herkes bilginiz var mı Edirnede oturuyoruz
defnevedoruk Prenses-annesi1 babaeskiyi hic duymadım burgazda özeller daha fazla orası daha iyidir diye düsünüyorum
Prenses-annesi1 defnevedoruk edirnede oturuyorum burdada bi özel hastanede yapıyolar ama en son özele yönelmek istiyorum devlettekilerde 2 yaş öncesi önermiyormuş genelde
sirinpatates Prenses-annesi1 Bi yandan haklılar aslında küçükken sünnet yapılması bebekler açısından kolay gecsede çoğu doktor önermiyor. En son Bi doktoru dinlemiştim demistiki sünnet yapacak doktorlarida anlayın küçücük şeyin neresini tutup kesicez yamuk olur düzgün olmaz vs diye çok korkuyoruz zaten küçük yaşta sünnet etmek riskli bu acidan demişti
defnevedoruk Prenses-annesi1 tıp fakültesinde cok iyi çocuk cerrahları var, orda da mı yapmıyorlar? ekolde iyi bir hastene orayı diyorsanız göz için kızım orda takipli memnunuz
Prenses-annesi1 sirinpatates tuncer şenkul üroloji doktoruymuş bi arkadaşımız ona sünnet ettirmiş oğlunu cumaya aldık randevu gidip görüşücez bakalım
Prenses-annesi1 sirinpatates çok doğru bende 7 yaşında falan yaptırırm diyordum hiç aklımda yoktu ama anestezi alması psikolojik olarak etkilenmesi iyileşmesi daha uzun süreceği için yaptırıcam
incisoy Bizde büyükkarıştıranda oturuyoruz Lüleburgaz’a yakın ama bende duymadım fakat babaeskiye giderseniz aklınızda bulunsun kahvesi çok güzel bakkaloglu
Prenses-annesi1 incisoy cumaya randevu aldık cuma gidip görüşürcez doktorla,kahve alışkanlığımız pek yok yinede teşekkürler 🌸
Migrenimtutuyovalla DilaraDeniz6545 Babaeskidekiler genelde Edirne tıp’a gitmeyi tercih ediyorlar. Babaeski devlet daha küçük diye biliyorum. Bence yaptırmayı düşünüyorsanız fakülteyi tercih edin
Prenses-annesi1 Migrenimtutuyovalla Babaeski’de ki doktorda bizi fakülteye yönlendirdi ama yapsaydı babaeskide yaptırcaktık fakültedede 1 yaşından önce yapışıklık vs olucak diye yapmıyolarmış