Aerith m1sc ben Philips avent kullanıyorum çok memnunum. Lansinohta çok iyi. Eğer ki eller serbest düşünüyorsanız sa bebebao iyi diye okumuştum.
gunes1508 m1sc kesinlikle bebebao 2 aydır kullanıyorum çok memnunum tekli aldım ikinciyi de almayı düşünüyorum
gizem8891 Merhaba. Bende bebebao kullanıyorum çok memnunum. Ayrıca lansinohta var. Lansinoh ta ne alıyorsam bebebao da da onu alıyorum. Rller serbest çok rahat ettim.