wafflee_42 Seyyahyolcu evet yaa böyle şey gibi haş haş tanesi gibi dimi ? Bizde de olmuştu bi ara. Sonra devamı gelmedi
wafflee_42 Seyyahyolcu Bilmiyorum ki devamı gelmeyince sormadım doktora ama yediklerimden kaynaklı diye düşünmüştüm
Gokcellist Benimki de 1.5 aylık acaba kakasındaki tanelerden mi bahsediyorsunız diye merak ettim ama sizinki büyükmüş aynı şey değildir☺️ Hani şu anne sütünün laktozumu sindiremeyince oluşan tanecikler var ya