Merhaba arkadaşlar,
Oğlum 26 aylik 1.5 aydır tuvalet eğitimi veriyorum gece kuru kalkıyor gündüz dışarıda vs cok güzel tutuyor ogle uykusunda da ayni şekilde tutuyor. 1 hafta çok güzel söylüyor ilerliyoruz 1 hafta sonunda 1 gün fire verip o gün hep altına işiyor sadece kakasını tuvalete yapıyor istedikten sonra anne çiş diyor ertesi gün düzeliyoruz bu şekilde 2 kere yaşadık bu durumu normalmi acaba çok korkuyorum sürekli böylemi olacak diye endişe ediyorum. Bu durumu yasayab varmi öneri verir misiniz bu şekilde olup sonra duzelenler oldu mu ?