Sksjsjjsks merveabla evet canım çok şükür kasıklarım sureklı ağrıyor acaba ondan mı ya ıdrar da temiz çıkıyor bu rahşmde galiba dimi
berna52 Sksjsjjsks canım kanserli bir bulgu yok, İntraepitelyal lezyon da önemli anormalliklerin bulunmamasıdır anlamına geliyor. Enfeksiyon olabilir. Korkma temiz 🙏🤍
mavipapatya1 Sksjsjjsks benim neden görünmüyor yaa doğumda plesenta gönderildi patolojiye o görünmüyor 1 ay önce de parça alındı o da görünmüyor ikisininde sonucu temiz çıktı ama hiçbiri görünmüyor
Sksjsjjsks mavipapatya1 bilmiyorum canım bazen düşmüyor e nabıza temiz çıkmış çok şükür canım düşmesi çok da önemli değil 🥰🥰